matildahaggblom

Livet i ett magiskt land - Om min vardag som praktikant i Sri Lanka

Laserdome och en redig fruktsallad..

Kategori: Allmänt

Ikväll blev en riktig höjdarkväll! Först begav vi oss (jag,Anton och Gabbe) till rådmansgatan för att köra lite laserdome med Antons klasskamrater. Efter 20 minuters väntan och inga klasskamrater syns till får vi då ett samtal som berättar att vi har gått fel.. Typiskt.

Men tillslut hittar vi rätt och eldar på med tre stycken pass à la 15 min var. Jag måste säga att det var över min förväntan! Hade verkligen glömt bort hur roligt det kunde vara att springa runt i mörker, bland bråte och smala gångar, för att sedan skymta ett blåblinkade ljus lite längre bort i andra delen av rummet och höja pistolen, sikta och skjuta. Sjukt roligt! För att inte tala om svettigt! Extra roligt också när vårt lag (de gula) piskade skiten ur de andra.

Efter det åkte vi tillbaka till åkeshov där vi gjorde en supergod fruktsallad (bilden är dock lite dålig). Marielle kom över och vi hade en väldigt trevlig onsdagskväll.. Nu är jag tillbaka hos mitt lilla krypin i Nockeby och ska sova! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: