matildahaggblom

Livet i ett magiskt land - Om min vardag som praktikant i Sri Lanka

Koncentrationen nere i botten..

Kategori: Allmänt

Nej nu går det inte längre.. Det bara kliar i hela kroppen och det går inte att koncentrera sig alls!! Tror jag har kommit in i någonting som kallas formsvacka och det känns väldigt opassande när man inte alls har tid att vara oproduktiv och slö. Redan efter 1 och en halv timmes plugg med Kim och Jeanette började otålighetskänslan komma över mig, och när jag på det skulle kolla på en föreläsning över internet somnade jag såklart:P Och visst, man får ha en dålig dag ibland och motivationen behöver inte alltid vara på topp, men som det är nu så är det väldigt stressigt och man är inte tillåten att ha en dålig dag för då hamnar man efter på en gång. suck.. Så hur gärna jag än hade velat gå ut här från studentpalatset och strosa runt på stan istället, så ÄR JAG TVUNGEN att sitta kvar här och glo in i datorn... hfmph*jfds. 

Blev ju ett väldigt peppande inlägg såg ja nu. Så deppig är jag faktiskt inte. Har tvärtom några väldigt roliga saker att se fram emot de närmaste veckorna! För att ge er några hintar så kan jag meddela att jag på lördag ska assistera och hjälpa en stylist på en modevisnning här i Sthlm, och under december kommer jag förmodligen också jobba på en butik här i stan! :D  så nej, mitt liv är inte så deprimerande som det låter. Men ett tips, plugga inte franska om du har psykiska störningar, finns risk att det bara förvärrar.. 

Ska kanske ta tag i plugget nu då ändå. Så jag kan hitta på någonting betydligt roligare ikväll! Back to business så att säga.. Au revoir. Eller hejdå kanske är att föredra 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: