matildahaggblom

Livet i ett magiskt land - Om min vardag som praktikant i Sri Lanka

Onsdag

Kategori: Allmänt

Onsdag idag och jag har varit i skolan. Låg och drog mig lite extra länge i sängen innan jag tillslut fick tummen ur röven och klev upp. Sedan blev det Stockholms Universitet för hela slanten och för er som möjligtvis följer min blogg kan jag meddela att det faktiskt gick över förväntan på mitt hörförståelseprov som jag gjorde förra veckan. Ett vackert B som blänkte där på pappret!

Sedan bar det av hemåt för matlagning och duschning. Kycklingfajitas à la Jakob stod de på menyn och måste säga att jag blev väldigt nöjd över resultatet! Kvällen avslutades i Åkeshov där det såklart var Champions League, och till allas skadeglädje fick sig både United och City säga ett snopet farväl till årets deltagande i ligan. En eloge även till Lyon som kammade hem hela 7 mål och på så via säkrade sin plats i CL. Grattis grattis till er fransmän!

Därefter bjöds vi alla över till hus 1 på blåbärspaj som var mycket välkomnande! Summa summarium blev det en mycket fin dag:) nu, sova! Pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: